Reeleezee review, functies en ervaringen

Reeleezee is sinds een aantal jaren onderdeel van Exact en heet nu officieel Exact Reeleezee. Voor het gemak houd ik even de naam Reeleezee aan in deze review. Het programma is verder vrijwel ongewijzigd gebleven. De samenwerking tussen Exact en Reeleezee richt zich op de kleine, moderne ondernemer. Volgens de makers is Reeleezee het makkelijkste boekhoudprogramma voor ondernemers en boekhouders. Iets waar ik graag meer over te weten kom.

Gezien de vele Reeleezee ervaringen, is het tijd dat ik daar mijn eigen ervaring aan toevoeg. Na honderden reviews over andere boekhoudsoftware hoort deze mogelijk verfrissende speler daar zonder twijfel bij.

Dat er genoeg over Reeleezee te bespreken is, blijkt wel uit het grote aantal functies dat bij dit boekhoudprogramma inbegrepen is. Als een van de eerste reviews, wil ik ook dieper ingaan op de prijzen en kosten die hiervoor gerekend worden. Hoe staat dit in verhouding met de alternatieven? En is het de maandelijkse investering waard?

Van de Reeleezee app tot het doen van je btw-aangifte: het komt allemaal aan bod. Lees snel verder om mijn ervaring met Reeleezee te ontdekken.

Eenvoudig Boekhouden als ZZP’er? Reeleezee nu 30 dagen gratis uitproberen!

Prijs / kwaliteit 4 sterren review
4,2
Slimme functies 4 sterren review
4,2
Gebruiksgemak 4 sterren review
4,2

Pluspunten Reeleezee

• De software is een totaaloplossing (boekhoudprogramma)

• Veel mogelijkheden en koppelingen

• Gratis proefabonnement

• Theoretisch gezien een goede prijs-kwaliteitverhouding

Minpunten Reeleezee

• Niet geschikt voor het MKB

• Beperkt aantal bankkoppelingen met Nederlandse banken

Gratis Reeleezee uitproberen? Dat kan

Sinds kort heb ik de keuze gemaakt om mijn reviews te beginnen met misschien wel het belangrijkste stukje informatie over een boekhoudprogramma: de proefperiode. Veel boekhoudprogramma’s bieden een proefperiode aan waarin je de meeste of zelfs alle functies kunt uitproberen. Gelukkig kan je ook Reeleezee gratis uitproberen. Dé manier om er zeker van te zijn of deze boekhoudsoftware iets voor je is.

Voor een periode van 30 dagen kun je, onbeperkt, Reeleezee uitproberen. Dit is helemaal vrijblijvend. Dat betekent dat je niet automatisch aan een abonnement vastzit. Iedere functie die je in het duurste betaalde pakket van Reeleezee kunt vinden, is in de gratis proefperiode uit te proberen.

Als je helemaal slim bent, maak je gebruik van de demo-boekhouding die bij Reeleezee beschikbaar is. Ook kun je er als alternatief voor kiezen om je eigen boekhouding, als je die al ergens digitaal hebt staan, in Reeleezee te importeren. Zo kun je meteen zien hoe jouw boekhouding vorm krijgt als je deze boekhoudsoftware gebruikt!

reeleezee boekhoudprogramma zzp

Dit zijn de belangrijkste functies van Reeleezee

Niets kan een boekhoudprogramma maken, zoals een goede verzameling functies. Functies die onmisbaar zijn voor het op orde houden van een boekhouding. Reeleezee heeft veel functies die over de verschillende prijsmodellen verspreid zijn. Het is dus even zoeken welk pakket je straks, mocht je voor dit boekhoudprogramma gaan, moet kiezen. Ik bespreek nu de belangrijkste functies van Reeleezee en de manier waarop ze jouw boekhouding sterker kunnen maken.

Facturatie

Je hoeft geen professionele boekhouder te zijn om met Reeleezee facturen te sturen. Net als dat je geen designer hoeft te zijn om een mooie factuur op te stellen. De kracht van Reeleezee zit in het zo eenvoudig mogelijk maken van de meest uiteenlopende werkzaamheden.

Daar begint het maken van een factuur natuurlijk bij. Het maken van je eerste factuur is met Reeleezee kinderwerk. Als je de module binnenstapt, zie je de eerste keer een uitleg staan over hoe je een huisstijl kunt maken. Dit is de stijl die jouw factuur heeft. Als je slim bent, kies je vanzelfsprekend voor een stijl die bij jouw bedrijf past. Gebruik de kleuren van je huidige logo zodat een factuur meteen aanvoelt als jouw bedrijf. Dit werkt goed voor je klanten!

Op de factuur zelf, kun je alles invullen wat er denkbaar nodig kan zijn. Zo kun je aangepaste velden maken voor specifieke factuurposten. Ook kun je ervoor kiezen om een standaardtemplate te maken. Voor iedere factuur die je maakt die aan deze template moet voldoen, hoef je dan telkens op maar één knop te drukken. En je template komt tevoorschijn!

Offerte

In de praktijk lijkt de offerte module behoorlijk op de facturatie module. En dat is niet zo heel gek, want veel voordelen zijn bij beide functies te vinden!

Net als bij de facturatiemodule, kun je jouw eigen huisstijl gebruiken om je offertes vorm te geven. Daarnaast kun je met vaste templates werken. Hierdoor kun je sneller de juiste offerte op maat krijgen in plaats van dat je veel met losse velden aan het puzzelen bent.

Is je offerte klaar om verstuurd te worden? Dan kun je dat met een enkele klik vanuit Reeleezee doen. Als de offerte geaccepteerd wordt, kun je automatisch een factuur vanuit de offerte laten opmaken. Super simpel dus!

Je hebt je belastingen nog nooit zo makkelijk gedaan!

Niets kan als ondernemer zo irritant zijn, als het zelf doen van je belastingen. Als boekhouder krijg ik ieder kwartaal weer de vraag of ik nog net even kan helpen. Natuurlijk zeg ik altijd ja, maar zie ik precies wie waar is vastgelopen. Ondernemers die met excel werken, lopen op voorhand vaak al stuk. Ze zijn te veel tijd kwijt geweest aan onnozele taken waardoor ze dat snel proberen in te halen door een boekhouder in te schakelen. Ondernemers die met degelijke boekhoudprogramma’s werken, lijken zelden een boekhouder meer nodig te hebben. En een van die programma’s is Reeleezee.

Met Reeleezee kun je voortaan gemakkelijk je belasting aangiftes zelf doen. De aangifte omzetbelasting staat ieder kwartaal aan het einde voor je klaar. Je hoeft slechts wat gegevens na te kijken en je kunt vanuit Reeleezee je aangifte indienen. Dat is voor de aangifte inkomstenbelasting bijna hetzelfde. Al dan niet met wat extra handelingen.

Over een periode van jaren scheelt dit je gigantisch veel tijd en boekhoudkosten voor de eventuele inzet van een boekhouder. Het is daarom meer dan verstandig voor een boekhoudprogramma te gaan waarbij je zo min mogelijk een boekhouder nodig hebt.

Koppelingen

Met de duurdere boekhoudpakketten die van Reeleezee onderdeel zijn, kun je vrijwel ieder denkbare koppeling maken. Zoals je misschien wel eerder hebt gezien, is een van de populairste koppelingen de koppeling die je met een zakelijke bankrekening kunt maken.

Door je boekhoudprogramma te koppelen met je zakelijke bankrekening, kun je ervoor zorgen dat je nooit meer transacties handmatig hoeft na te kijken. Hoe dat werkt?

Stel je voor dat je een zakelijke bankrekening bij ING hebt. Je kunt vanuit ING en Reeleezee beide platformen met elkaar koppelen. Als je dit doet, kunnen ze met elkaar communiceren. Elke keer als er een transactie op je ING rekening heeft plaatsgevonden, ontvangt Reeleezee de details van de transactie. Als de transactie overeenkomt met een openstaande factuur, wordt deze factuur automatisch afgestreept. Dat betekent dat je zelf dus niet meer hoeft na te kijken of een transactie voldaan is. Super handig dus!

Naast dat je Reeleezee met je bankrekening kunt koppelen, kun je het ook koppelen met je webshop of kassa. Als je een webshop hebt en een nieuwe bestelling krijgt, is het wel zo handig als je niet keer op keer de bestellingen in je administratie hoeft te verwerken. Dat is met de beschikbare koppelingen in Reeleezee niet meer nodig. Iets wat je, over een langere periode, enorm veel tijd kan schelen!

reeleezee bankkoppelingen

Reeleezee kosten en prijzen

Ik ben geen liefhebber van boekhoudprogramma’s die veel verschillende boekhoudpakketten aanbieden. Het liefst zie ik twee, maximaal drie verschillende soorten pakketten waar je voor kunt kiezen. Helaas begint de irritatie bij Reeleezee als je ontdekt dat er maar liefst vijf verschillende prijsmodellen en dus boekhoudpakketten zijn. Waarbij ik wel moet vermelden dat er verschillende opties zijn voor ondernemers die de hele boekhouding zelf willen regelen, en ondernemers die enkel zelf willen factureren en de overige zaken uitbesteden aan hun boekhouder. Op deze manier kun je het pakket kiezen met de functies die je echt gebruikt, maar daarvoor moet je dus wel door het aanbod heen worstelen. Daarom heb ik hieronder de belangrijkste functies van ieder pakket in een handig overzicht gezet.

Reeleezee was ook een van de goedkoopste boekhoudprogramma’s , maar sinds de overname door de Exact Group, waar ik verderop dieper op in ga, zijn de prijzen voor de complete programma’s toegenomen. Waar je eerst €10 per maand voor het goedkoopste pakket betaalde, is de huidige prijsstelling van het goedkoopste boekhoudpakket bij Reeleezee €15 per maand. Procentueel lijkt het op een forse stijging. In de praktijk valt het, in vergelijking met soortgelijke software, mee. Laten we kort de verschillende pakketten bekijken:

reeleezee voor ZZP

Slim Factureren Onderweg – € 7,50 per maand

• Onbeperkt facturen sturen
  • Bonnen scannen en inboeken
  • BTW-rapportage

Slim Factureren Onderweg Plus – € 12,50 per maand

• Alle functies van Onderweg
  • Offertes
  • Betalingsherinneringen
  • Urenregistratie en kilometerregistratie

De bovenstaande twee pakketten vallen onder het kader ‘Slim factureren’. Pakketten waar je volgens Reeleezee uiteindelijk alsnog een boekhouder voor nodig hebt. Je gebruikt in dat geval dit boekhoudprogramma om je administratie bij te houden, om dit aan het einde van ieder kwartaal en boekjaar naar je boekhouder te sturen. Je kunt dus niet je hele boekhouding met een van deze twee pakketten volledig zelf verzorgen. Dat is wel mogelijk met een van de volgende drie pakketten.

Slim Boekhouden Start – € 15 per maand

• Alle functies van Onderweg en Onderweg +
  • Je kunt 10 facturen per maand sturen
  • Je kunt 10 documenten per maand inboeken
  • Zoveel bonnetjes inscannen als je wilt

Het bovenstaande pakket is natuurlijk veel te klein voor menig ondernemer. Dat terwijl het toch al zo’n € 15 per maand kost. Je komt daarom snel uit op het Slim Boekhouden pakket

Slim Boekhouden – € 36 per maand

• Alle hiervoor besproken functies
  • Onbeperkt facturen sturen en documenten inboeken
  • Koppelen met zakelijke bankrekening
  • BTW-aangifte berekenen en betalen vanuit Reeleezee
  • Rapportages voor meer inzicht in je prestaties

Slim Boekhouden Plus – € 71 per maand

• Alle hiervoor besproken functies
  • Automatisch af- en inboeken
  • Incasso’s en machtigingen
  • Koppelingen met je webshop, kassa of bijvoorbeeld loonadministratiesysteem

Het laatste en grootste boekhoudpakket is vooral interessant voor winkeliers en webshop-eigenaren. Vanwege de aanwezigheid van de verschillende koppelingen kun je grote delen van je administratie automatiseren. Denk aan het verwerken van kassabetalingen of nieuwe bestellingen in je boekhouding, maar dan zonder dat je het doorhebt.

reeleezee abonnement

Reeleezee app

Als er een paradepaardje is dat Reeleezee mag aanwijzen, is het toch wel de app. De app is een van de nieuwste toevoegingen aan de App Store en Play Store op het gebied van boekhouding. Daardoor zijn de laatste boekhoudsnufjes aanwezig. Daar kun je mij als boekhouder ’s nachts het bed voor uitkrijgen.

Met de Reeleezee app kun je vrijwel alles wat je ook in het normale boekhoudprogramma kunt doen. Je kunt facturen bekijken en sturen, saldo’s checken en verschillende gegevens bijwerken. Benieuwd hoe je resultaten op dit moment zijn? Met een handomdraai heb je jouw resultaten voor je. Zo weet je vanaf je smartphone precies hoeveel btw er dit kwartaal moet worden afgedragen!

Daar blijft het niet bij, want je kunt de volledige transactielijsten van je gekoppelde bankrekening binnen de app inladen. Ben je uiteten geweest of heb je net getankt? Dan is het niet meer nodig het bonnetje jaren bij je te houden. Met de Reeleezee app maak je een foto van het bonnetje en de bon wordt direct naar je administratie geüpload. Dit kost nog geen minuut werk!

En om het nog indrukwekkender te maken, kun je vanuit de app met je boekhouder samenwerken. Dit is de eerste boekhoud app waarmee dit mogelijk is!

reeleezee-uren-bijhouden

Sinds kort deel van de Exact Group

De enorme sprong die dit jaar door Reeleezee gemaakt is, heeft het waarschijnlijk te danken aan het extra kapitaal dat het voor ontwikkeling heeft kunnen gebruiken. Kapitaal dat voorzien is door de Exact Group waar het tegenwoordig onderdeel van is.

Enige tijd geleden is het kleine boekhoudprogramma Reeleezee overgenomen door de groep achter onder andere Exact en Exact Online. Hierdoor heeft Reeleezee eindelijk de look and feel van een serieus boekhoudprogramma. Laten we alleen wel hopen dat het niet Exact Online achterna gaat dat de laatste jaren vaker klachten dan positieve beoordelingen krijgt.

Wat zijn de Reeleezee ervaringen van huidige gebruikers?

Een van de meest gelezen hoofdstukken van mijn recensies zijn de ervaringen van andere gebruikers. Want ook al geef ik je misschien wel een redelijk idee wat je van dit boekhoudprogramma kunt verwachten, doen tientallen Reeleezee ervaringen dat pas echt. Dit zijn echte gebruikers die al langere tijd het programma gebruikt hebben. Van kappers tot marketeers en freelancers. Dit geeft je de kans een goed en actueel idee te krijgen van de mogelijkheden die door Reeleezee aan jou geboden worden. Neem de ervaringen hieronder daarom snel door!

In januari 2019 zijn wij, na vooraf grondig onderzoek te hebben verricht, gestart met het boekhoud programma van Reeleezee. Wij hebben een schoonmaakbedrijf en werken snel, efficiënt en duidelijk. Dit verwachten wij ook van een dergelijk programma. Wij kwamen uit bij Reeleezee.

Het programma is duidelijk en zeer gebruiksvriendelijk. Alles zit erin wat voor ons belangrijk is. Offertes, werkbonnen, facturatie etc., kortom de gehele boekhouding. De helpdesk willen wij bedanken voor de uitleg en de opstart. Zeer vakkundige medewerkers en nemen hun taak zeer serieus.

Felina uit Ede

Aan de ene kant heb ik het vertrouwen dat ze een prima boekhoudpakket kunnen leveren, met een paar functiebeperkingen die ik in deze review buiten beschouwing laat (ontbreken batchbewerking en excel import/export als voorbeeld), aan de andere kant weet ik niet wat de toekomstvisie van Reeleezee is: gaan ze volledig fuseren met Exact (zoals T-Mobile en Tele2 bijvoorbeeld), of blijven het twee losse boekhoudsystemen met ieder hetzelfde doel voor ogen? Ook de vraag over wat Exact van plan is met het prijsbeleid blijft onbeantwoord. Gaan de prijzen volgend jaar, of over vijf jaar, opnieuw omhoog (in jan. 2020 bedroeg de prijs voor een basic administratie abonnement 29,99 per maand (= 359,88 per jaar, dat is ruim 2 keer zo duur als dat ik op het moment van schrijven betaal)), of kan ik erop vertrouwen dat de komende periode, net zoals tussen 2004 – 2019, de prijzen gelijk blijven?

Jan-Willem uit Veenendaal

Werk al bijna 10 jaar met Reeleezee, eerst classic nu de nieuwste versie. Niet alles wat voorheen wel kon kan nu nog uitgevoerd worden. Klantenservice erg traag met oplossen hiervan… al 1,5 bezig om dingen voor elkaar te krijgen.

Musafa uit Harlingen

Gebruikerservaring

Reeleezee is een zeer uitgebreid boekhoudprogramma en het is de makers inderdaad gelukt om de software toch gebruiksvriendelijk te houden. De menu structuren zorgen voor veel overzicht en ook als beginnende gebruiker is het eenvoudig om een functie te vinden. De eenvoud en het gebruik van iconen in het menu is iets dat meteen opvalt, en wat ook verschilt van andere aanbieders van boekhoudsoftware.

Net als de overkoepelende organisatie Exact, kun je zien waarom deze bedrijven een partnerschap zijn aangegaan. Reeleezee is namelijk ook erg uitgebreid. Het komt dus niet zo snel voor dat er een functie ontbreekt, wat een positieve weerslag heeft op de gebruikerservaring.

Wat echter wel ontbreekt, vooral in vergelijking met andere programma’s, is informatie over de werking van de functies in de interface zelf. Als je ergens niet uitkomt, moet je echt naar de kennisbank die opent in een apart venster. Dit kost behoorlijk wat tijd, plus het feit dat de zoekfunctie in de interface vaak niet werkt. Iets wat behoorlijk frustrerend kan zijn als je snel iets wil regelen. Een ander nadeel is dat de software zich niet altijd aanpast aan je scherm, bijvoorbeeld bij het wijzigen van je abonnement.

Klantenservice

Het is even zoeken als je contact wil opnemen met de klantenservice van Reeleezee, en de beste methode is om dat te doen via de kennisbank of als je ingelogd bent. Dit zijn de Reeleezee contactgegevens voor klanten:

Telefoonnummer Reeleezee: 0346 – 25 80 86
E-mail Reeleezee: start@reeleezee.nl

Mijn persoonlijke ervaring met de Reeleezee klantenservice is overigens niet alleen maar positief. Het duurde namelijk vrij lang voordat ik een antwoord kreeg op mijn e-mail en deze werd helaas pas dagen later beantwoord. Ook het antwoord zelf was minimaal en dit is een punt waarop naar mijn mening zeker veel verbetering mogelijk is. Het is tevens een mening die huidige gebruikers delen en vaak terug komt in reviews. Op een andere mail, kreeg ik echter wel een snel antwoord inclusief een bruikbaar advies. Het lijkt erop dat je een beetje geluk moet hebben.

De kennisbank van Reeleezee is overigens erg handig. Je vindt er veel instructie artikelen, inclusief schermafbeeldingen om handelingen te verduidelijken. Helaas zijn er geen video tutorials beschikbaar.

Integraties

In tegenstelling tot Exact Online, is Reeleezee slechts te koppelen met Rabobank, ABN AMRO, ING Bank en Knab. Als je een andere zakelijke bankrekening hebt, betekent dit dat je bankafschriften handmatig zal moeten uploaden naar de software. In vergelijking met veel andere Nederlandse boekhoudsoftware is het aantal automatische bankkoppelingen erg beperkt, maar gelukkig is het wel mogelijk met de grootste banken.

Het aantal integraties met andere software is redelijk goed, en er zijn behoorlijk wat koppelingen mogelijk. Hieronder de meest gebruikte categorieën:

Webshops: Bol, Magento, Prestashop, WooCommerce, en meer

Kassa software: Untill en Lightspeed

OCR software: Hubl

Declaratiesoftware: Declaree

Als je zelf een koppeling wil laten maken met Exact Reeleezee, dan kun je hiervoor mailen naar support@reeleezee.nl.

reeleezee inkoopfacturen

Beveiliging

Omdat Reeleezee nu bij Exact hoort, vallen ze ook onder dezelfde veiligheidsmaatregelen. Dit is naar mijn mening een pluspunt, aangezien Exact als internationale onderneming bekend staat om het nemen van de juiste beveiligingsmaatregelen. In het Trust Center vind je informatie over de beveiliging, maar niet alle genomen beveiligingsmaatregelen zijn openbaar gemaakt.

Reeleezee beschikt onder andere over een ISO27001 en een ISAE3402 certificaat, een beveiligde SSL verbinding, alle data is encrypted en onderhoudsdiensten worden regelmatig uitgevoerd om de beveiligingsmaatregelen op niveau te kunnen behouden.

Voor meer informatie over de beveiliging van Reeleezee, is het ook mogelijk om contact op te nemen met Exact via het e-mailadres security@exact.com.

Toekomstige verbeteringen

Nu Reeleezee onderdeel is van Exact, zijn er wat verbeteringen die de dienstverlening nog beter zouden maken. Daarbij denk ik ten eerste aan de mogelijke bankkoppelingen, aangezien er behoorlijk wat Nederlandse banken zijn waar geen automatische koppeling voor mogelijk is.

Een ander punt dat de kwaliteit erg zou verbeteren, is het aanbieden van een betere en snellere klantenservice. Zeker als je een van de duurdere pakketten afneemt, verwacht je een kwalitatieve en responsieve klantenservice. Vooral in vergelijking met goedkopere oplossingen, zoals e-Boekhouden of Rompslomp, valt hier voor Reeleezee heel wat winst te behalen.

De software zelf werkt goed en is overzichtelijk, al past de interface zich niet altijd optimaal aan het scherm aan. Gelukkig is dit enkel het geval voor functies die je maar sporadisch gebruikt, zoals het wijzigen van je abonnement.

Conclusie

Reeleezee werkt in principe erg prettig en de prijzen zijn eerlijk, als je dit vergelijkt met het aantal functies. De makers zijn erin geslaagd om de uitgebreide software overzichtelijk te houden, evenals intuïtief. De uitstraling is modern en minimalistisch, zonder schreeuwende kleuren. De prijzen tussen de goedkoopste pakketten en de duurdere verschillen echter behoorlijk, en het zou prettig zijn als met name de duurdere pakketten gepaard gingen met meer contactmogelijkheden. De klantenservice is echt een struikelblok, en uit reviews op onafhankelijke platformen is gebleken dat dit ook een reden is dat behoorlijk wat gebruikers zijn overgestapt naar een ander boekhoudprogramma.

Prijs / kwaliteit 4 sterren review
4,2
Slimme functies 4 sterren review
4,2
Gebruiksgemak 4 sterren review
4,2

Meest gestelde vragen over Reeleezee

Wat is Reeleezee boekhoudsoftware?

Reeleezee is een online boekhoudprogramma geschikt voor zowel kleine als grotere ondernemers. Doordat de software in de cloud wordt bewaard kun je vanaf iedere locatie met een internetverbinding bij je boekhouding. Met het praktische dashboard heb je te allen tijde inzicht in de cijfers van je bedrijf. Daarnaast is het mogelijk om offertes en facturen te maken.

1. Met een internetverbinding kun je vanaf iedere locatie bij je boekhouding
2. Altijd inzicht in je cijfers
3. Updates worden automatisch doorgevoerd
4. De administratie is makkelijk in te richten met een voorbeeld boekhouding
5. Koppeling mogelijk met je bankrekening, kassasysteem of CRM.

1. Je zit vast aan een abonnement voor het gebruik van de software
2. De boekhouding wordt in de cloud bewaard op een externe server
3. De administratie staat niet op je computer opgeslagen

Wat zijn de kosten van Reeleezee?

Reeleezee kun je 30 dagen gratis uitproberen. In deze proefperiode kun je alle functies van Reeleezee gebruiken. Vervolgens kun je vanaf € 7,50 per maand al gebruik maken van het programma. De meeste ondernemers kiezen voor het pakket van € 36 waarmee alle belangrijke functies beschikbaar zijn.

Is Reeleezee makkelijk te leren?

Reeleezee is een zeer uitgebreid boekhoudprogramma, maar niet onoverzichtelijk. De basisfuncties en rapportages zijn zeer gebruiksvriendelijk. Daarnaast is het maken van een factuur een fluitje van een cent.
Er zijn diverse trainingsvideo’s beschikbaar waarin stap voor stap de functies worden uitgelegd. Middels een voorbeeld boekhouding kun je heel eenvoudig je administratie inrichten.

Voor welke bedrijfstypes is Reeleezee geschikt?

Reeleezee is geschikt voor bijna alle bedrijfstypes. Het instappakket is bedoeld voor ZZP’ers en eenmanszaken zonder personeel. Er is ook een pakket voor bijvoorbeeld een VOF waarbij de functionaliteiten zijn uitgebreid. Het premium pakket bevat zeer uitgebreide functionaliteiten gericht op een BV met personeel.